Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Είμαι Αναρχικός

Είμαι Αναρχικός.
Βαδίζω στα σκοτεινά μονοπάτια της αντίστασης.
Περιφέρομαι ανάμεσα απο δακρυγόνα και απο αναποδογυρισμένους κάδους με σκουπίδια που καίγονται.
Αναπνέω το δηλητήριο που εκτοξεύεις στην ατμόσφαιρα.
Τρέχω να ξεφύγω απο την λύσσα και την μανία σου.
Είμαι Αναρχικός.
Γιατί πείνασα, και δεν μου έδωσες να φάω.
Γιατί δίψασα, και δεν μου έδωσες να πιώ.
Γιατί είχες δύο χιτώνες, και προσπάθησες να πάρεις τον δικό μου.
Γιατί ήμουν πεσμένος κάτω και πέρασες απο δίπλα μου.
Είμαι Αναρχικός.
Βάζω φωτιά σε κάδους και τράπεζες για να ζεσταθώ απο το παγερό σου βλέμμα.
Σπάω τζάμια και αμάξια για να σου δείξω ότι δεν έχουν σημασία όλα αυτά.
Σου πετάω πέτρες για να σε κάνω να σκεφτείς.
Σου φωνάζω και σε βρίζω για να σε ξυπνήσω απο τον λήθαργό σου.
Είμαι Αναρχικός.
Νιώθω περήφανος που δεν δέχομαι να με εξουσιάσουν.
Νιώθω περήφανος που δεν δέχομαι να με ξευτελίσουν.
Νιώθω περήφανος που αποφασίζω εγώ για το μέλλον μου.
Νιώθω περήφανος που είμαι Αναρχικός.
Εσύ μπορείς να πεις το ίδιο για τον εαυτό σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.